Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Lisa - 1 februari 2015 21:40

Mamma å pappa har en ny tavla hemma.
En gigantisk inramning av "den blomstertid nu kommer".
Visst är den snygg?

En sån hade jag med velat ha(om jag haft plats) fast med "Sång till friheten".

Då var helgen slut igen.
Februari är här å om 23 dagar fyller vårt äldsta barn 7 år.
Tiden rinner i väg( jag vet, det säger jag jämt!) å det är lite svårt å hinna med tycker jag.
Det är en helt vanlig vecka som väntar.
Långdag i morron å pingisträning på kvällen sen rullar allt på som vanligt. :)

Nu tackar jag dock för i dag så hörs vi i morron! :)

Av Lisa - 1 februari 2015 18:16

Vi har haft en super-eftermiddag med familjen. <3

Underbar mat å många skratt! :)
Sämre kan man ha det på en söndag alltså.

Nu är jag redo att möta veckan. :)

Av Lisa - 1 februari 2015 12:00

Här står söndagsmiddagen å gottar sej.
(En kalkon å en kyckling om ni har svårt å se igenom den smutsiga luckan. :P)

Vi blir tio stycken runt bordet då M å P också tackade ha till sin inbjudan. :)

Efterrätten ska ju bli paj så när jag inte önskar mej en liten tv till vardagsrummet drömmer jag om en dubbel-ugn. :)

Det kommer nog stanna vid just än dröm i åratal så det gäller att planera väl i stället. :)

Av Lisa - 1 februari 2015 10:03

Just nu har jag snöat in på tanken på en liten morron/sport-tv i vardagsrummet uppe.
I snart sju år har jag varit helt anti till tanken, så man kan säga att jag gjort en rejäl vändning. :)

Denna söndagsmorgon har jag faktiskt tagit med mej kaffet å tassat ner till stor-tv:n å spanar lite på Nyhetsmorgon. :)

Det här är annars söndagen då vi dammar av våra traditionsenliga middagar med Stina å Daniel.
Å som vi gör det dessutom, med buller å bång å kalkon å ananaspaj. :)
En extra efterlängtad gäst i form av lillebrodern får vi också. :)

Ja nu hör ju.
Det blir en fin dag detta. :)

Å bäst av allt, än så länge är jag huvudvärksfri! :)
Håller alla tummar i världen för att det ska förbli så!

Vi hörs om en stund.
Hej så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards