Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Lisa - 4 februari 2015 21:01

Men shit.
Jag var så fokuserad på å hinna se gårdagens biggest loser innan dagens avsnitt att jag glömde det enda andra program jag följer: Sveriges mästerkock!

Tur det är 2015 så man kan se det på play sen. :D

Av Lisa - 4 februari 2015 20:04

Två avsnitt biggest loser väntar! :)

Tänkte inte på att det går att bära ner Apple-tv:n så första avsnittet ser jag uppe å sen lyxar jag till det med stor-tv:n när Martin ändå inte är hemma. :D

Av Lisa - 4 februari 2015 17:33

Hej å ursäkta frånvaron.

Har bara precis varit hemma å slängt i oss lite mat innan jag å Viggo körde till Mörrum.

Han tränar badminton för tredje gången å jag sitter på en plint å fryser under tiden. :)

Glamoröst värre som ni hör. :)

Av Lisa - 4 februari 2015 08:27

Visst är det härligt med ljusa mornar?
Det går åt rätt håll nu det märks! :)

I slutet av augusti vad vi i paradiset sist.
5 månader sen.
No wonder att jag längtar!

I dag är det en vanlig onsdag med jobb å sen badminton för Viggo å mej.
Å så fort vi kommer hem ska Martin köra å träna fotboll(inför veteran-km?! :P) å jag ska spendera tiden när barnen somnat åt veckans avsnitt av biggest loser! :)

Ha en bra dag.
Vi hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards