Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Lisa - 7 februari 2015 19:14

Nu vet jag att den här burgaren ser aningens fattig ut.
Men jag lovar att det är precis den här varianten, med bara ketshup som är grejen.

Barndomsminnen.
Nostalgi.
Pappas hamburgare.

Det fanns tillbehör också vill jag lova, för alla smaker.
:D

Maten här alltså.
Magi!

(Jag erkänner, jag klämde tre stycken å kommer va i matkoma under hela nästa vecka troligtvis!)

Av Lisa - 7 februari 2015 16:26

Här ska firas!

Å jag sa ju det.
Bästa kalaset.
Bästa maten! ;)

Av Lisa - 7 februari 2015 13:38

Medan jag drömskt surfar på frösajter...

(Odla svamp. Hur coolt? :))

Spanar Martin på grilltillbehör. :)

Vi är färdiga med vinter å mörker faktiskt.
Det räcker så tack! :)

Av Lisa - 7 februari 2015 11:13

Solen skiner å den här kroppen behöver röra på sej.

Vad kan passa bättre än en löptur efter storstädning av hela huset! :)

Vi är produktiva i dag vi! :)

Av Lisa - 7 februari 2015 08:11

Helgens absolut bästa stund.
Kaffe innan frukost, utan någon stress å med en massa ledig tid framför sej! :)

Den här lördagen ska gå i kalasens tecken.

Viggo ska i väg vid elva å fira två klasskompisar å i kväll ska vi till min pappa å hurra! :)
Jag riktigt längtar tills vi ska dit, för om man bara ska gå på ett enda kalas på ett år så hade jag tveklöst valt pappas av den enkla anledningen att han alltid har underbar mat! :)

En Leo att bli lycklig av!! <3

Har väl en hel del annat som ska hinnas med i dag också(biltvätt, kaninburstäd, husstäd m.m.) men jag känner mej inte så stressad faktiskt.
Sköööönt! :)

Hoppas ni får en bra helg! :)

Vi hörs senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards