Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Lisa - 8 februari 2015 21:23

Då var det dags å säga gonatt å tacka för ännu en helg. :)

Jag har som alltid huvudvärk å bara måste ringa å få starkare mediciner under veckan som kommer!

Annars är jag nöjd med denna helgen.
:)
Vi har städat, kalasat å hejat på vår fotbolls-kille. ;)
Veckan som kommer bjuder på jobb, träningar å ett klädparty i morron kväll. :)

Nu ska jag sova.
Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 8 februari 2015 17:33

Efter fotbollscup å hämtmatsmiddag så är vi förtjänta av en liten vila tycker jag. ;)

Av Lisa - 8 februari 2015 13:14

Vi hänger på läktaren å hejar på asarum! :)

Av Lisa - 8 februari 2015 09:19

Vi hade som ni vet en toppenkväll i går.
Sushi till förrätt.
Hamburgare till varmrätt.
Choklad-å nöttårta till efterrätt.
Där emellan hann vi med att bada i den varma tunnan å skratta som alltid. :)

I dag är det söndag å jag håller på å laddar inför ett tidigt besök på Ica.
Ska handla lite inför veckans första dagar tänkte jag. :)

Denna dagen ska till större delen spenderas i aak-hallen där Viggo ska spela sitt livs första fotbolls-cup. ;)
Det kan gå lite hur som helst det där, men testa måste man ju göra. ;)

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards