Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Lisa - 9 februari 2015 22:07

En blixtsnabb arbetsdag, en träning, ett me&i-party å ett avsnitt av criminal minds senare är jag nästintill redo för nerbäddning.
:)
Måste bara ringa ett par samtal.
Den större av pojkarna på bilderna hör nedan har nämligen gått å fått feber så här vankas vab i morron.

Febern hinder dock inte min shopping-tok till son att vilja ha vart enda plagg(utan möjligen "baddräkterna" dvs bebisbodys) ur barn-kollektionen. :)
Jag styrde upp det hela till tröjan han poséar i(men ficka som inte förstörs av en dragkedja i mitten. :D) å ett par nya jeans i storleken större. :)
Leo fick bolltröjan han har på bilden å ett par underbara orangea jeans! :)

Å vuxenkollektionen?
Jag skulle kunna gjort som Viggo å lagt mej under täcket å ylat "aaaah det är så mycket jag vill haaaa!" faktiskt. :P
Herregud vad mycket fint.
Jag hiade mej vid två klänningar av smalare modell än de tält som fortfarande trängs i min garderob(varför rensar jag inte bort dom?!), en mer till vardags å en till fint, men dom får ni se när jag fått hem dom. :)

Nu ropar sängen sitt högsta rop så dit beger jag mej.
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 9 februari 2015 15:35

Det gäller att använda sin tid. :P

Lite GRIT innan me&i-party kommer bli toppen! :)

Av Lisa - 9 februari 2015 07:32

Heeej nya veckan!
Nu kör vi! :)

Gammal bild på gosiga ungar! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards