Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Lisa - 11 februari 2015 21:16

Är nog egentligen mer matt i huvudet än efter en jobbdag just nu.
Så vad passar bättre än lite kvällsgott å dagens avsnitt av biggest loser! :)

Av Lisa - 11 februari 2015 20:47

Jag(å Elin) fick en varsin flygplats-shoppad fyrapack med duschtvålar av M å P i julklapp.
Den ena doften suspektare än den andra, eucalyptus, svartpeppar å så rosépeppar?! :)

Har bara vågat mej på eucalyptusen innan men i dag gav jag mej i kast med den här.
Å den får faktiskt tummen upp trots den märkliga kombon av ingefära å rosépeppar. :)

Av Lisa - 11 februari 2015 20:15

När jag fyllde 7 år.

Värsta stenåldern om man frågar Viggo. :D

Av Lisa - 11 februari 2015 18:14

Så.
Nu är menyn för alla hjärtans dag å till när Gustav å Elin kommer spikad. :)

Om jag är mat-störd?
En aning va?
;)

Av Lisa - 11 februari 2015 15:02

Titta vad jag hittade på Ica! :)

Känner mej dock väldigt tveksam på om jag ens hinner öppna den innan barnen har lagt sej.

Nog är Viggo frisk alltid.
Å uttråkad.
Leo däremot är gnället själv i dag.
Inte sjuk på något vis men har helt klart vaknat på fel sida.
Kombinationen av dessa två?
Bråk, tjabb, ret å tjafs!
H-e-l-a tiden i dag.
Så fruktansvärt tröttsamt.
För hur jag än jobbar på å hålla dem i från varandra dras de till samma ställe å sen är det klippt igen...

Nu ska jag åtminstone göra ett försök med en kopp kaffe å lite ny mat-inspo.
Önska mej lycka till å håll tummarna för att resten av dagen blir lugnare! :P

Av Lisa - 11 februari 2015 08:52

Här fortsätter vab:et en dag till.
Viggo är dock piggare så vi får se hur det blir med morrondagen. :)

Själv var jag inte ens sugen på å masa mej upp, men kaffeabstinensen blev för svår så är sitter jag nu.
Medan barnen fortfarande ligger nerbäddade. :)

Planen för dagen är väl likvärdig med gårdagen.
Inga större utsvävningar helst utan bara vila, vila, vila för oss som behöver det. :)
Å så ett par tusen omgångar av UNO också troligtvis. :)

Jag har en fråga till er i dag också hörrni.
När började era barn få va ensamma hemma?
Viggo önskar inget hellre, men eftersom vi inte har en hem-telefon, så vi kan inte nå varandra, har jag inte vågat ens köra till affären med honom själv hemma.
Å så känns han så liten.
Att Gustav var lika gammal när han cyklade direkt hem efter skolan å gjorde mellanmål till sej själv back in the days känns lite galet. :P
Viggo ska få Martins gamla mobil i födelsedagspresent(att kunna ringa med å spela på hemifrån! Inget annat!) men frågan är om denna hönsmamman vågar släppa taget ändå? :P

Hur tänker ni där?
Finns det en åldersgräns?
När är det okej?

Nu ska jag fylla upp kaffet en omgång till! :)
Hörs senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards