Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Lisa - 12 februari 2015 22:22

Alltså jag vet.
Det bloggas uselt här nu förtiden.
Å inte har jag nån vettig ursäkt heller...
Men jag ber om ursäkt till alla er som faktiskt kikar in dagligen. <3

Kvällsmaten.
Räkmackor framför gårdagens avsnitt av mästerkocken.
Jag jublar över att min absoluta favorit klarade sej fint, trots att han fick dåligt med tv-tid!
Heja Fredrik! :D

I morron är det fredag igen.
Alltid lika skönt.
Även efter en upphackad vab-vecka. :)

Viggo ska på kalas på kvällen å sen blir det det sedvanliga tittandet på gladiatorerna. :)
Å i helgen kanske det blir mer tid å intresse över till bloggen med. :)

Nu ska jag sova här. :)
Natti natti.

Av Lisa - 12 februari 2015 14:33

Barnen bad själva om en skål med grönsaker! :)

Tänka sej?
Vilken seger.
Det har alltså lönat sej att ställa fram! :)

Av Lisa - 12 februari 2015 06:44

Viggo skriker å gapar å min kaffekopp är försvunnen.
Nu har vi vardag igen! :P
Med bara två dagar kvar till helg. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards