Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Lisa - 17 februari 2015 22:22

Ja vad ska man säga?
Bortsett från vad som forfarande är mitt favvispass på gymmet, tabatan(tätt följt av GRIT. :P), så är tisdagar inte särskilt mycket å ha.

Den tisdag känns lite extra usel dessutom.
Bad news på flera håll å ändrade planer.

Jag tänker bädda ner mej nu å hoppas på en bättre onsdag.

Kram å gonatt!

Dammar av en bild på bästa syskonen! :)
Till helgen kommer Gustav å Elin!
Hurra!

Av Lisa - 17 februari 2015 18:49

Nu sticker jag in å tränar! :P

Av Lisa - 17 februari 2015 15:42

Jojjomensan.
Utvecklingssamtalet var flyttat till nästa tisdag(hade jag glömt!) så vi kom hem lite tidigare än jag först trott.

Barnen har som sagt tagit lov å jag sitter här å funderar lite bittert på om de här lediga dagarna kunde haft sämre timeing?
Varför?
Jo, Viggo å Leo är inne i en så tradig period just nu å bråkar å retas konstant.
Från det dom vaknar å varenda minut när de vistas inom samma lokal.
Fruktansvärt tröttsamt å slitigt å så galet onödigt.
Dom behöver inte va kompisar jämt, men varför struntar man inte bara i varandra i stället för å tjafsa konstant?

Gah!! Vi får hoppas att det ger sej(helst fram tills fredag då det är dags att kalashandla!) men med mitt sedvanligt dåliga tisdagshumör är jag inte särskilt hoppfull.

Nu är det dags å rycka upp mej lite å spela ett parti uno(om det går att komma överens om vem som börjar!) å sen laga lite middag.
:)

Vi hörs senare! ;)

Av Lisa - 17 februari 2015 06:59

Leo iklädd en sprillans ny outfit från me&i! :)

Här tjongar vi till med en försovning dagen till ära.
Var så trött i går kväll att jag glömde ställa min klocka så det blir lite extra stress här i dag.

Nu sitter jag dock ner å häller i mej min smoothie å en slurk kaffe innan det är dags å bege sej. :)

Det börjar ljusna ute å jag måste säga att det ger positiva effekter både morron å eftermiddag just ljuset.
Det piggar upp å gör den här årstiden betydligt mindre dyster.

I vilket fall.
Sista vardagen denna veckan då.
Jobb å sen direkt på utvecklingssamtal för Leo på förskolan innan jag hämtar hem barnen på deras ledighet. :)

Ha en bra dag hörrni. :)

(Å jo, Viggo har också nya tröjan på i dag. Men han var inte posé-sugen såhär dags. :P)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards