Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Lisa - 19 februari 2015 20:24

Torsdagkväll.
Cirkelträning.
Sveriges mästerkock.

Å så en mugg soppa till det! :)

Å i morron är vi leeeediga.
(Igen!)
:P

Man kan ha det sämre va? :P

Av Lisa - 19 februari 2015 15:07

Då var vi tillbaka hemma.
Ett par timmar spenderades på ett nästintill folktomt(?!) holjebad å sen körde vi direkt till McDonalds å införskaffade oss lite lunch. :)

Bägge aktiviteterna vad mycket trivsamma å det var ganska lugnt med bråkandet också. :P
Viggo är så duktig på å simma å Leo han simmar inte felfritt eller så, men kastar sej hejdlöst ut där han inte bottnar utan armkuddar å reder upp det bra. :)

Vi stannade till på Apoteket å bunkrade värktabletter också innan vi landade här på hemmaplan. :)
Huvudvärken surrar som en dov påminnelse i bakgrunden, men jag är inte i närheten av den förlamande varianten jag led av i går.
Jag tog uppenbarligen rätt tablett-kombo i rätt tid i dag. :)
Tyvärr så är ju inte precis magen glad över det ständiga intaget av tabletter, jag är långt i från känslig, men även min mage har en gräns. :)

Nu sitter jag i vardagsrummet å spanar genom fönstret på barnen som leker "jobbare" ute.
Dom gräver å lastar å blir fulla med jord å än så länge är dom sams å har skoj. :)

Jag tänker ta det lilla lugna här en stund å till i kväll ska jag enligt önskemål göra kantarellsoppa å vitlöksbröd. :)
Passar mej utmärkt för jag ska träna å vill helst bara äta något lättare efteråt. :)

Vi hörs igen!
Kram å hej! :)

Av Lisa - 19 februari 2015 08:09

Här sitter jag.

Med luvan uppe å önskar.
Önskar att tabletterna jag tagit å kaffet ska göra underverk mot huvudvärken.
Jo, den är kvar men jag är ändå hoppfull. :)
(I morron bitti ska jag ringa VC. I dag finns inte riktigt tiden...)

I natt har jag sovit som klubbad så förutsättningarna för denna dagen känns ändå bättre.
Vi ska som sagt till Olofström å bada å siktar på att komma i väg till halv tio. :)
Alltså är det hög tid för frukost här. :)

Vi hörs under dagen!
Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards