Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Lisa - 21 februari 2015 20:54

Efterrätten(chokladbrulé) fastande varken i formen eller på bild.

Det gjorde däremot den här goda drinken. :)

Appletini.
Precis lagom sur för mej! :)

Av Lisa - 21 februari 2015 18:29

Rubbad ryggbiff, grillgratäng med potatis å Västerbottenost.
Café de Paris-smör, grillsås, salsa å sallad. :)

Av Lisa - 21 februari 2015 16:48

Förrätt.

Edamebönor med flingsalt, chiliflakes å soja. :)

Av Lisa - 21 februari 2015 14:10

Håll tummarna för att det hjälper på stört! :)

Jag blir tokig snart annars..!

Av Lisa - 21 februari 2015 11:23

Vi missade första matchen.
(Som ringamåla vann?!)

Men nu är vi bänkade å redo för å heja! :)

Av Lisa - 21 februari 2015 09:14

Hej på er! :)
I dag vaknar vi till en regnig å minutiöst planerad lördag.
Jag känner mej inte alls så tillfreds som jag skulle önska.
Men det beror mer på att jag har ont än något annat.
Nej det är inte (bara) huvudet som är problemet i dag utan jag brände mej på kaffet i måndagsmorse å fick en blåsa uppe i gommen.
I stället för att läka har det utvecklat sej till värsta köttsåret som gör så förbannat ont. :(

Det är såklart värst när jag äter å dricker men det gör sej påmint konstant.
Ska köra inom Apoteket sen å kolla om det finns något där som kan lindra. :(

Nog om tråkigheterna nu å över till en presentation av kvällens efterrätt! :)

Chokladbrulé! :)
Varmrätten blir grillad ryggbiff å potatis/vb-gratänger som också ska laga på grillen. :)
Tur vi har altan nu när vädret inte är så optimalt för grill. :P

Viggo är å tränar nu som vanligt å vid elva ska vi in å bänka oss i väggahallen å skråla: "alla vråla ringamåla!" :D

Nu ska jag trycka in en kvarts coreträning här. :)

Ha en bra lördag!
Vi hörs! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards