Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Lisa - 24 februari 2015 20:50

Egentligen skulle jag bara låta bli å blogga på tisdagar.

Eller överhuvudtaget göra någonting.
Jag kan kämpa å kämpa för å stå emot, men tisdags-humöret smyger sej ändå a-l-l-t-i-d på.

I dag fick jag ta ett supertajt linne på träningen i brist på vettiga rena å jag har nog aldrig känt mej så obekväm å tjock.
Ovanpå det hade lyckats med att ta min sämsta sport-bh OCH var ur hela passet igenom.

Ni hör ju själva.
Tisdagar är skrot.
För min del.

Dagens glad nyhet är att Viggo har haft en underbar upplevelse på ihre naturskola. Där han träffat en gris å getter å katter å en kanin å hoppat i hö! :)

Nu ska jag bädda ner mej i soffan å koppla bort denna dagen framför biggest loser.

Jag återkommer, på bättre humör, i morron! :)

Av Lisa - 24 februari 2015 07:16

I dag ska Viggo till ihre naturskola med klassen. :)
Så jag kokar varm choklad å passar matsäck samtidigt som jag äter frukost. :)

Jag hade alltid nybakade kanelssnäckor från bageriet i asarum med mej när jag var där som liten, men jag gissar att kakor å liknande är BIG NO-NO nu förtiden. :)

Ha en fin tisdag hörrni så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards