Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Lisa - 26 februari 2015 19:43

Jag ger mej.
:P

Jag ler ganska stort när jag får sms från min stora unge. <3

Av Lisa - 26 februari 2015 17:58

Hoppas jag får tag på kräftor. :)

Men 8 dl sprit å flambera i?
Måste va nån bugg va? :P

Av Lisa - 26 februari 2015 15:30

Leos feber är återligen uppe över 39 grader, men han vägrar ta alvedon.
"För det är bara pappa som får ge mej"

Vad gör man?
Fjäskar å tjatar.
Tröstar å kramar.

Jag kan erkänna att stressen har hunnit i fatt mej.
Det här med att organisera gigant-kalas är ganska pressande under normala omständigheter, men under isolering är det snudd på panikartat nu.
Jag ska in till stan direkt när Martin kommer å hade ju helst duschat av mej innan dess.
Något som är omöjligt med en gråtande pojke som ropar så fort jag lämnar rummet.
Packa träningsgrejerna måste jag också å verkligen tänka igenom hur jag effektiviserar alla uppdrag å inte missar nått.

Har faktiskt lyckats med bedriften att laga middag.
Både till familjen att äta sen å till mej själv som jag redan har ätit.
Fläskfilé, café de Paris-smör å blomkålsgratäng. :)

Nu ska jag se om jag kan lämna sovrummet en liten sekund här.

Hej hå kämpa på! :)

Av Lisa - 26 februari 2015 09:04

Har lockat med mej den lilla sjuklingen ner så vi hänger här i varsin soffa en stund.

Han ser på film på plattan å jag kollar lite på Nyhetsmorgon.
:)

Än så länge verkar ju alvedonen här, men han har trött å dassig min lilla pojk. Å lever på rån å äppeljuice.
Vi forsätter kurera alltså.
Å håller tummarna för att han är bra tills på lördag å att Viggo inte drabbas också.

Men mest hoppas jag att vi kan få va friska nu ett bra tag framöver, för även om det inte varit hysteriskt så känns det som jag inte jobbat vettiga veckor på evigheter...

Av Lisa - 26 februari 2015 08:26

Jag dricker kaffe å Leo känns anigens piggare.
Ska köra å lämna Viggo å en plocka upp det mesta akuta på Ica, sen fortsätter vi vårt vab-häng!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards