Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Lisa - 3 mars 2015 22:17

Ett tag skrev jag faktiskt ner varje kväll å listade tre saker jag är tacksam över.
Något som jag gjort bra, en glädjefylld situation eller ett uppnått mål.
(Det skrev jag för övrigt också ner ett tag. Mål för veckan...)
Det är inte så dumt för när man ser det där på print sen så inser man många gånger att livet är ganska så okej å att man duger.

I kväll skulle jag skrivit ner att jag är tacksam över hur jag klarat hantera Viggos aptråkiga humör lugnt å sansat.
Vid varje utbrott å faktiskt nått fram till honom!
(Hoppas jag. :P)

Föräldraskapet är en inget lätt åtagande, men det absolut roligaste man kan ge sej i kast med. :)

Ett tips är att gilla Petra Krantz Lindgren på fejjan, för å få sej tankeställare som kan förbättra det där viktiga uppdraget vi har.
Om man delar hennes värderingar då vill säga.
Å det gör jag.
Så gott som alltid.
:D

Det lyckades för övrigt bli en tisdag av modell bättre.
Trots att jag skubbade tabatan(men yogade gjorde jag. älskar appen! :D).
Martin å Viggo kom hem från Ica med världens överraskning å present till mej.
Tyvärr var den för stor, men när den är bytt å lagom får ni se vad det var såklart. :)

Nu ska jag bädda ner mej här.
Vi hörs i morron.
Kram å gonatt!

Av Lisa - 3 mars 2015 20:56

Inte denna helgen som kommer, men den därefter ska jag å Martin åka till Malmö med Stina, Daniel å Martins å gå på whiskeymässa å sova på hotell.
Å så ska vi äta det här:

Behöver jag säga att jag längtar? :)

Av Lisa - 3 mars 2015 18:16

Stina skulle inte träna å jag höll på å stressa i hjäl av tanken på å köra i väg så jag avbokade också tabatan.

Ska spela ert spel till med Leo bara, sen får det bli lite yoga i källaren som träning i stället. :)

Hoppas det kan pigga å upp å tycka upp.
Det är så tradigt å va trött å ur gängorna...

Av Lisa - 3 mars 2015 07:36

Mitt älskade vackra barn med snebena dagen till ära.

Det är tur att sötheten överkommer morronhumöret. ;P

Av Lisa - 3 mars 2015 07:02

Då kör vi! :)

En snabb kaffeslurk till bara sen beger vi oss! :)

Tisdag.
Det handlar om inställning.
Jag vet!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards