Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Lisa - 5 mars 2015 21:28

Sol hela dagen å vårkänslor.
Ljuset som kommer tillbaka.
Det är hett efterlängtat.
Måtte det va slut på regn å rusk nu så man kan börja va ute snart! :)

Jag har varit på apt i stan utöver vår frukostutflykt dit i morse så jag valde att hoppa Motiva-passet även i dag å träna här hemma i stället.

Jag lyckades knåpa i hop 30 minuter yoga(det är seriöst, mitt bästa app-köp. Yogastudio!) innan duschen, men nu har jag bäddat ner mej.

Redan ja.
Jag säger ju att jag är gammal. :P

Eller ja, det är inget vettigt på tv å då kan man lika bra passa på å få lite extra sömn. :)


I morron är det fredag igen.
Å det blev *peppar peppar* en fullkomlig arbetsvecka som omväxling. :)
Vi har lite lättsamma helgplaner som omväxling till två helger med kalas här hemma.
Först ut blir en tur till bowlinghallen i morron kväll som följs av middag med M å P på lördag å sen kalas för Johan på söndag.

Där emellan hoppas jag solen fortsätter att skina så vi kan va ute en hel massa! :)
Martin var sugen på en utflykt men som sagt, lite lugnt ska vi ta det är tanken. :)

Gonatt på er nu.
Vi ses i morron.
Å då, då tar vi helg! :)

Av Lisa - 5 mars 2015 17:59

Fiskbiffar som mera ser ut som gröt.
:(

Jag bytte ändå panna mitt i allt.
Men nä.
All stekyta sitter kvar.
Vi är i akut behov av nya stekpannor kan man säga.
Våra är FÖR utslitna.

Av Lisa - 5 mars 2015 16:49

Har tinat en påse torskfilé.

Nått snabbt å enkelt förslag vad jag gör med dem i dag? :)

Av Lisa - 5 mars 2015 09:39

Nu ska jag väl inte ropa hej än.
Men tänka sej?
Det verkar bli en full arbetsvecka? :)

Älskad jag denna klänningen eller? :)
Men jag har faktiskt inte så tjocka lår som det ser ut på bilden. :)

Jojjomensan.
Vi lämnade Viggo på skolan å sen körde jag å Leo å min ålderskris
(30 hörrni? Allvarligt?! :( :( inte redan väl?!)
in till hotellet å åt frukost.
Leo ville först bara ha melon men tänkte om å åt lite bacon å äggröra också. :)

Mysig å hitta på nått när man börjar senare, så man inte bara dräller runt å väntar på att köra.
Stackars Viggo var supersur över att han var tvungen å gå till skolan lika tidigt som vanligt så jag kan konstatera att fördelarna med att jobba dagtid väger över hos oss.
Jag slipper det dåliga samvetet å lämnar båda barnen samtidigt för det mesta.
:)
Det kommer inte vara för evigt, men jag njuter så länge det gör det! :)



Nu ska jag hälla upp lite nytt kaffe å spela lite spel med Leo här.
Hoppas ni får en bra dag! <3

Av Lisa - 5 mars 2015 08:32

Leo fick välja var vi skulle äta frukost. :)

Mostern borde va stolt. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards