Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Lisa - 13 mars 2015 17:56

3 cl vodka.
2 cl apple sourz.
Saft från 1/2 pressad citron.

Shakea med is.
Häll upp å njut! :)

Trevlig helg på er! :)

Av Lisa - 13 mars 2015 15:05

Ombytt å klar.
Det får va hur soligt det vill men jag tänker inte sätta en fot utanför dörren mer i dag!

Vilken vidrig dag detta blev.
Har haft hemlängtan till tusen å inte haft nån som helst lust till någonting.
Varit ett känslomässigt vrak, trött, rastlös å lipig.

Fick till å med stänga in mej en stund på jobbet å torka tårarna.
Jag har ont i en fot å vill nog allra helst bara bädda ner mej å sova tills i morron.

Men jag ska försöka skaka av mej olusten å njuta av mina fina barn som jag längtat så efter hela dagen.
Det ska nog ordna upp sej om efter nån timme i deras sällskap. <3

Jag återkommer med fredagsmys-tips om en stund. :)

Kram på er!

Av Lisa - 13 mars 2015 07:08

Vi har hamnat efter med tvättandet denna veckan så jag får köra på reservförrådet(ni vet sånt man inte slänger, men alltid ratar i första hand? :P) av strumpor, trosor, bh o-c-h linne. :)
Min jacka var dessutom så himla skitig så den hänger på tork i källaren medan jag får möta den fredag i någon kallare variant. :P

Men har man inte värre bekymmer(fast det har jag. :/) då ska man inte klaga särskilt högljutt.
Inte när det är fredag å allt. :)

Ha en bra dag.
Vi hörs lite senare. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards