Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Lisa - 15 mars 2015 19:42

Blir bara tröttare å tröttare här sån närmare recension av Malmö ska ni nog inte räkna med just i kväll. :)

Eftermiddagen bara försvann här
å i morron är det måndag igen.

Jag hoppas att vårvärmen vill komma tillbaka för å hur bra Malmö än var så har det varit precis iskallt.

I vilket fall planerar jag att bibehålla denna veckans uppåtgående energi-trend.

Men nu säger jag gonatt å tack för i dag. <3

Av Lisa - 15 mars 2015 17:21

Två slagna hjältar som bäddat ner sej framför MittKök medan resterande familjemedlemmar ser på fotboll i källaren. :)

Alla är trötta här vill jag lova, det kostar på att va på äventyr, det är ett som är säkert. :)
Vi kommer somna ovaggade i kväll hela högen. :)

Av Lisa - 15 mars 2015 16:12

Söndagsmiddagen denna veckan kommer bestå av grillad kryddkorv, Cole slaw å cajun-remoulad! :)

Gott.
Å snabblagat å precis lagom när man varit ute å farit hela helgen! :)

Av Lisa - 15 mars 2015 12:54

Ett par timmar på emporia senare sitter vi på tåget hemåt igen. :)

Vi har haft en härlig mini-weekend i storstaden(ska berätta lite mer om allt hemifrån sen) men som alltid blir det gudaskönt å komma hem. :)

Pussa på barnen å bara ta det lugnt i den lilla lilla by som är våran. :)

Av Lisa - 15 mars 2015 07:53

Nu har vi hållt oss i en timme. :)
Dags att äta frukost!! :)

Ni ser ju själva att jag måste ha kaffe!
Typ nyss! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards