Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Lisa - 20 mars 2015 21:52

Här ligger jag med ett tomt glas å ser ut som ett vrak å stirrar på buskis på tv..?!

Det har varit Appletini i det där glaset en gång i tiden.
Fortfarande favorit drinken alltså. :)(tätt följd av en med grapefruktjuice, tequila, lime å
Tonic water.)


Är ruggigt fredagstrött å blir inte långvarig i kväll det är ett som är säkert.
Älskar bara tanken på att klockan inte ska ringa i morron bitti(Viggo ska förvisso träna kl. 9 men då är vi ju uppe å redo sen länge. :)).
Jag trivs prima med mitt jobb, men jösses så skönt det är att va ledig. :)

I morron ska vi få besök ända från Falkvik men innan de kommer ska vi fixa med lite smått å gott är tanken. :)

Kram å gonatt på er nu. <3

Av Lisa - 20 mars 2015 19:31

Efter kalas å hämtmatsmiddag
har vi landat i soffan. :)

Fredagsmyset är här! :)

Av Lisa - 20 mars 2015 15:27

Vi firar med ett litet stopp på bibblan innan kalas för Ofelia. :)

Av Lisa - 20 mars 2015 07:10

Gomorron världen! :)

Snoozade fem minuter mer än vanligt å allt går långsamt.
Nös innan mascaran torkat.
Välte kaffe i badrummet.
Viggo gapar om kläderna.
Osten var möglig.
Leo vägrar äta frukost.
Å bloggservern har legat nere.

Men det är fredag i dag å nu kan den här dagen bara bli bättre! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards