Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Lisa - 29 mars 2015 18:51

Vi åt förvisso pizza, å det är inte min favorit precis, men att ha båda syskonen plus Daniel här över maten väger upp det hela. :)

Vi har haft en prima söndag alltså.
Med slappande, väggabadet å sen syskonhäng. :)

Av Lisa - 29 mars 2015 15:33

Dom är här nu. <3

Vi ska äta söndagsmiddag å catcha up för allt vad vi är värda. <3

Av Lisa - 29 mars 2015 13:57

Att vi ångrade oss. :)

Ett par timmar senare checkar vi ut från badhuset. :)

Av Lisa - 29 mars 2015 10:43

Här ligger dom.
Å tänker så göra vad det verkar. :)

Jag måste säga att jag förstår dem.
Fullt ös hela veckan plus i går så vi tar oss en vilodag helt enkelt.
Jag har en anigens svårt att förlika mej med att göra ingenting men ska försöka mitt bästa. :)

Jag om någon behöver ju varva ner så..
Men lite påskpynt har ingen dött av att sätta fram. :)

Vad gör ni denna regniga söndag? :)

Av Lisa - 29 mars 2015 09:07

Man kan påstå att vi ligger lite efter i dag i å med tidsomställningen. :)
Klockan är liksom nio å här har inte hänt något än. :)
Jag ska erkänna att det stressar mej lite, men vi har som sagt inte en enda plan för denna dagen så det är ju egentligen mer än onödigt å känna stress.

Jag är väldigt glad att vi var ute så gott som hela dagen i går för innan jag ens vaknade i dag hörde jag regnet som piskade. :(
Riktigt ruggigt å grått är det så vi stannar nog mest inomhus här.
Tänder ljus å myser.

Nu ska jag ta tag i frukosten.
Bacon å äggröra blir det förståss, det är stående här på helgerna. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards