Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2015

Av Lisa - 15 mars 2015 07:53

Nu har vi hållt oss i en timme. :)
Dags att äta frukost!! :)

Ni ser ju själva att jag måste ha kaffe!
Typ nyss! :P

Av Lisa - 14 mars 2015 22:26

St Markus vinkällare levererade skulle man lätt kunna påstå.
Herregud vad mycket god mat.
Vi åt å åt å åt.

Det här är min efterrätts-tallrik.
Jag orkade nätt å jämt de här grejerna å då fanns det ändå lika många sorter till å välja mellan.

Ostarna med marmelad rörde jag inte ens för jag var så mätt efter buffén.
Riktigt bra mat å service.
Rekommenderas varmt. :)

Nu blir det en snabb dusch för min del innan jag däckar här.
Vi har haft en toppen bra dag här i Malmö.
I morron blir det lite shopping innan vi tar tåget hemåt igen. :)

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 14 mars 2015 18:44

Premiär för en ny klänning i kväll. :)

Jag tycker den är superfin.
Sen hur smart det är att ha något så tajt när man ska äta buffé det återstår ju å se. :)

Av Lisa - 14 mars 2015 17:36

Engelholmsöl får våra röster i kväll! :)

Av Lisa - 14 mars 2015 12:12

Snart framme nu! :)

Av Lisa - 14 mars 2015 10:41

Goodiebag! :)

Av Lisa - 14 mars 2015 08:59

Pojkar på jakt efter lördagsfrukostens viktigaste.
Oboy å nutella.
:)

Här har vi varit uppe å vakna i timmar som vanligt. :)
Klockan var inte ens halv sex när Viggo tog morron här i dag. :)
Leo var inte sen å hänga på å strax efter sju hade alla stigit upp. :)

Vi har ätit frukost å i full gång med packningen inför våra små utflykter.
Barnen är taggade för att dygn med mormorn å morfarn å jag å Martin inför vår trip till Malmö. :)

Vi ska ju då på whiskey å öl-mässa med Stina, Daniel å Martina för å fira Martins 30årsdag(bättre sent än aldrig, för nej vi är inte lika gamla! han är alltid äldst. :)).
Å så ska vi äta på st Markus vinkällare å sova på hotell i natt. :)

Nu får förståss hänga med på turen på er hörn så vi hörs senare.

Ha en bra dag!

Av Lisa - 13 mars 2015 17:56

3 cl vodka.
2 cl apple sourz.
Saft från 1/2 pressad citron.

Shakea med is.
Häll upp å njut! :)

Trevlig helg på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards