Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Lisa - 1 april 2015 22:21

Vetekudden å jag är nerbäddade.

Klockan är ställd förs sista gången denna veckan å för första fången i mitt arbetsliv har jag en hel påskledighet att se fram emot.

Hurra till det. :)

Vi hörs i morron igen.
Kram å hej.

(Å förresten är jag nöjd med utgången av kvällens finaler.
Mästerkocken var vinnaren värdig å väntad men inte mitt förstahandsval
å i BL var
segern rättvis å gick till
min favorit! :D )

Av Lisa - 1 april 2015 19:19

En mormor kom å lånade barnen här vid fem så vi passade på att köra påskhandla "lite" mat.
Jag har kommit av mej lite i planeringshysterin i å med det här ryggskottet men nu är de mesta inköpen inför helgen gjorda. :)

På tal om ryggen tror jag banne mej att det har vänt(inte bara önsketänk. :P). Håll tummarna för att det forsätter på rätt håll nu. :)

Den här kvällen ska så fort barnen lagt sej spenderas i soffan.
Det är "den stora finalkvällen" , segrar ska firas i både Sveriges mästerkock å biggest loser. :)

Vi hörs säkerligen i pauserna sen! :)
Hej så länge!

Av Lisa - 1 april 2015 15:44

Fick mitt första mail från matkassen i dag.

Det här är vad som bjuds bästa vecka! :)

Jag riktigt längtar efter lättnaden att slippa komma på å handla hem.
Hoppas det funkar lika bra som sist. :)

Matpassionen får sitt på helgerna å på vardagarna flyter allt bara på. :)

Ända frågan är varför jag dragit ut på det här så länge? :)

Av Lisa - 1 april 2015 07:54

1 april.
Då kör vi. :)

Två dagar kvar.
Sen är det helg igen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards