Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Lisa - 5 april 2015 20:48

Här är jag. :)

Vi har påskfirat hos Martins mamma hela eftermiddagen å sen körde vi hem å såg på film å hade myskväll innan barnen somnade. :)

Å nu tar vi ett glad rosé å ett parti monopol.
För det är ju ledig dag i morron också. :D

Av Lisa - 5 april 2015 11:12

En snabb promenad upp till föräldrahemmet. :)

Det närmsta träning jag kommit på en vecka.
Riktigt härligt. :)

Av Lisa - 5 april 2015 09:45

I dag vaknade jag med en jättestel rygg. Så himla trist. Tycker det borde vända å gå över nu faktiskt.
Jag står inte ut mer nu alltså. Suck.

Annars är degen härlig söndag vi har framför oss. :)

Leo i sin nya hatt.

Martin å barnen är i full gång med att städa här jag ska bara dricka upp kaffet å sen promenera upp till föräldrarhemmet å hämta vår bil som fick sova över där till förmån för bubbel i mitt glas. :)

Vi hade en härlig påskafton med min familj. <3
Riktigt god mat(i mängder offcourse. :P) äggletande(för samtliga. :P) tunnbad, spel å skratt. :)

I eftermiddag fortsätter påsk-firandet hos Martins mamma men innan dess tänker jag stöka lite i trädgården å yoga i gång ryggen lite.
Å förståss umgås med mina grabbar.
:)

Ha en bra dag.
Kram å hej!

Cool kille. <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards