Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 april 2015

Gokväll. :)

Av Lisa - 15 april 2015 21:08

Här har ni en som redan är nerbäddad. ;)

Det är uppenbarligen CL på den andra tv:n jämt nuförtiden å jag kan försöka i eviga tider, men fotboll, nä det är inget för mej.
Så jag lämnade Martin å all ölkorv åt sitt öde å tänker kolla på MittKök i stället. ;)
Har en stark känsla av att jag kan somna också faktiskt så jag tänkte jag bloggar nu innan, så jag inte verkar för frånvarande. :P

Det blev inte exakt den lugna hemmakvällen som jag planerade för i morse, men jag tror jag har livet någorlunda under kontroll nu.
Bara newbody-försäljningen för Viggos fotbollslags räkning som måste tas tag i. (Sugen någon? Det är skitbra grejer å jag ska passa på å fylla på underklädslagret! :P)

Något som jag inte planerat för, men faktiskt ser fram emot nu, är att jobba eftermiddagen i morron.
Trodde inte vi hade möte å var fram tills i förmiddags inställd på att jobba förmiddagen.
Nu är det väl egentligen att föredra att komma hem tidigt, men när det är som det är njurar jag lite av tanken att vi inte behöver stiga upp, som absolut senast, förrän kvart över sju i morron. :)
En vanlig dag ringer ju klockan kvart i sex(den ringde halv sex när jag började sju...hur går det egentligen i hop sej!? :P) så det kvalar in som sovmorron tycker jag nog. :)

Viggo ska ju till skolan(som han hatar att han måste i väg när vi ska va hemma. Tack å lov att det inte är oftare!) medan jag å Leo som sagt ska in å spana dino-kläder i stan när dom öppnat. :)

Vi hörs såklart då!

Nu säger jag natti natti!
Å tack för i dag. :)

 
 
Ingen bild

matte

15 april 2015 22:06

Godnatt

Lisa

16 april 2015 08:48

Gomorron! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards