Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Lisa - 5 maj 2015 22:51

Nu är veckohandlingen gjord. ;)

Allt detta plus lite till(inklusive en snickers till Martin som stod uppskriven på baksidan av listan. :P) är inhandlat. ;)

I morron ska jag hem fort efter jobbet å äta å packa väskan innan det bär av till Växjö. :)
Kläder å övrigt är framtaget redan så det ska nog gå smidigt. ;)
Hoppas åskvädret som drog förbi här nyss var spiken i kistan för regnet å att det blir en fin onsdag i stället. ;)

Nu säger jag gonatt med en gullig bild på min Viggo som spenderade eftermiddagen liggandes hos mej! ;)

Av Lisa - 5 maj 2015 19:09

Vad ska man säga?
*emojiapan som håller för ögonen*

Det vill ju till att man hinner handla INNAN middag om det ska funka...

Av Lisa - 5 maj 2015 16:18

Vädret verkar ganska lovande i Växjö i morron kväll.

I allafall om man ska tro klart.se.
Hoppas verkligen de är att lite på, för sånt väder som det är i dag, det lockar mej sannerligen inte att springa några 5 kilometer i..! :P

Av Lisa - 5 maj 2015 15:32

Viggo ville mysa då lägger jag alla måsten åt sidan å hänger på. <3

Vad ungen har på handen?
Jo det ska jag tala om; näthandskar som jag använde flitigt när jag bar på krogen back in the days.
*skrattar så den gråter emojien*
O-C-H
*emojiapan som håller för ögonen*

Dom ska ha "rock-dag" på fritids nästa vecka å Viggo övar lite med coolaste handaccesoarerna. :D

Av Lisa - 5 maj 2015 06:59

I dag är den här pojkens morronhumör bättre än mitt. ;)

Får avboka kvällens träning för tiden inte räcker till å det retar upp mej rejält för, just på tisdagar som ni vet, behöver jag ha den att sikta på för att palla med dagen.

I morron har jag dock impuls-bestämt mej för att springa vårruset i Växjö.
Sanna's gäng hade fått platser över så jag hänger på.
Det är nog det mest impulsiga jag gjort sen jag brakade in i den där väggen å la det mesta sociala på is, å det ska erkännas att jag hunnit stress-ångra mej flera gånger redan.
Men det ska bli riktigt skoj, å jag tänker försöka mej på att faktiskt springa hela rundan.
Hoppas den går runt sjön å att det inte regnar i morron kväll. ;)

Nu ska vi bege oss här.
Håll tummarna att vi kan slippa jack-bråk i dag... ;)
Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards