Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Lisa - 6 maj 2015 22:47

Regnmolnen var hotande nära innan start men det förblev fint väder hela rundan! :)

5 löp-kilometer(på ca 35 minuter. helt okej för att va andra gången nånsin!)
å sen en efterföljande picknick med "laget".
;)

Nu är jag avduschad å nerbäddad å taggar med en god nattsömn inför en förmiddag med Viggo i skolan följt av möte på jobbet på eftermiddagen.
Det första något roligare än det andra om man säger så.
Viggo är super-pepp å det är alltid härligt å se honom så glad över något! ;)

Gonatt på er!
Kram å hej!

Av Lisa - 6 maj 2015 18:48

Av Lisa - 6 maj 2015 16:19

Snart kommer Sanna å plockar upp mej här för att åka till Växjö. :)
Här ska springas vårrus. ;)

Men puls skenar för glatta livet här å jag kan bara inte fatta hur det blev såhär?
Att jag blir helt hypad av att göra något spontant å roligt?!

Det måste jag verkligen jobba med...
Jag tycker ju det ska bli jättekul å det är liksom inget extremt jag ska göra men ändå.
Stresspåslag deluxe!?

Hoppas det släpper.
Vi hörs sen! ;)

Av Lisa - 6 maj 2015 07:42

Viggo har gympa i skolan i dag.
Han packar sin gympapåse själv å jag frågar ungefär tusen gånger: "har du tagit handduk?"

Å mycket riktigt.
När vi kommer till skolan tar jag en kik i den där, misstänkt för lätta, påsen.
Visst ligger där en handduk.
Å en t-shirt.
Å inget mer. :)

Konstaterar anigens trött att "jag får dubbelkolla hädanefter."

Viggo svarar: "nej mamma, det behöver du inte, jag ska aldrig glömma mer!"
<3

Man lär av sina misstag sägs det ju.
Å bäst är det väl ändå när man kan fnissa åt dem också..? :)

Av Lisa - 6 maj 2015 07:07

Nu har jag å den här grabben ätit frukost å pratat i 20 minuter.
Inte illa med kvalitéstid såhär på en vardagsmorgon. :)

Han tjatar om allt han behöver till rock-dagen på fritids(eller allt jag förväntas ordna utan att han kan säga exakt vad han vill ha. :P)

Nu måste vi lägga på ett par kol å ge oss i väg.
Solsken denna morron, hur gott är inte det? :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards