Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Lisa - 10 maj 2015 20:03

Jaa.
Vad ska man säga?
Festkvällar(å i synnerhet festDAGAR) sliter ut den här tanten i allafall.
Har redan ful-sovit med glasögonen på här på soffan. :P

Ska kriga mej igenom kvällens mästarnas mästare sen ska jag djupdyka ner i min säng! :)

I morron är det ny vecka.
Å nya tag, å jag har plockat fram en gammal vän ur lådan å kommer i kväll skriva ner mina "löften" till mej själv.
Men mer om det i morron, nu börjar programmet här! ;)

Av Lisa - 10 maj 2015 16:48

Pappas hemmagjorda burgare å biskvi-tårta, föräldrarhemmet levererar som vanligt! ;)

Av Lisa - 10 maj 2015 13:37

Kalas-dags! ;)

Nu sticker vi upp till föräldrarna å firar lite! ;)

Av Lisa - 10 maj 2015 08:11

Ser väl ändå helt okej ut i dag? ;)

Jag var så pass aktiv på förfesten att mitt vin tog slut men jag åkte hem när de sista ur gänget skulle ut på Grand å röjja.
Var hemma runt halv ett ändå, det tar ju sin lilla tid att köra, så det var ett bra beslut jag tog där. ;)

Vi hade i vilket fall en toppendag för Jajja å jag tror alla kände sej nöjda. ;)

I dag blir det lite stillsammare festligheter i form av kalas för mamma.
Men först blir det frukost, legobyggande å omplantering av tomater. ;)

Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards