Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Lisa - 11 maj 2015 22:16

Den här dagen får jag allt va nöjd med faktiskt.
Jobb halv åtta till fyra.
Lagat middag(thaisoppa med frikadeller! min favorit! räckte till lunchlådan med. hurra!) å efter maten tog jag med mej Viggo på veckohandlingen å fick en riktigt rolig stund med bara min stora pojke! :)
Vi behövde faktiskt inte så där extremt mycket, men det tog närapå en timme ändå. :)

Väl hemma hann vi med kvällens avsnitt av MittKök innan det var dags för en annan måndagstradition; att ligga hos Viggo. <3
Å eftersom det inte var något Ernst kunde jag masa mej upp från Viggos säng å tvinga ut mej i löparspåret innan GoT. :D

Nu hade jag faktiskt tänkt prioritera träningen i vilket fall, men det var ju ändå skönt att slippa missa något livsviktigt tv-program. :P

Nästan 4 kilometer fick jag i hop, å det är jag nöjd med att orka efter en så pass lång dag å så pass sent på kvällen. :)

Snabb-selfie tagen i farten som ska visa min tröja från lager 157-shoppingen i Jönköping.
Tror jag gav en hundring eller så, å jag älskar den! :)

Nu ska jag bädda ner mej så jag är utvilad å redo inför morrondagen.
Det är ju den där rock-dagen på fritids, å även fast jag har ordnat å fixat för allt vad jag är värd gör jag mej beredd på att något jag missat/inte hajat betydelsen av/ Viggo kommit på i sista minuten kommer innebära kris. Vi ska väl inte katastroftänka helt å hållet, men som sagt, beredd är jag. ;)

Kram å gonatt.
Vi hörs i morron.

Av Lisa - 11 maj 2015 20:49

Inte några snitt-tider att skryta om precis, men väl nästan 4 igenom-krigade kilometer! :)

Av Lisa - 11 maj 2015 18:48

Förenar nytta med nöje med Viggo på Ica! :)

En timme senare å skåpen påfyllda å vi är redo för MittKök, hela familjen! :)

Av Lisa - 11 maj 2015 07:36

I dag är jag i allafall vaken! :)

Ingen pingis i kväll men välplanerat ändå! :)
Hoppas ni får en bra dag hörrni!
Hörs senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards