Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Lisa - 12 maj 2015 20:53

Vet ni vad jag vill ha i födelsedagspresent?! :)
(Förrutom växthus å herrgårdsweekend då!)

PT-träning såklart!
Det hade varit sååå spännande å något jag aldrig kommer unna mej själv..
Att jag inte tänkt på det innan? :P

I dag har jag för övrigt letat mej till gymmet för första gången på två veckor å provat deras nya HIIT-pass.
Extremt mycket ben, men ett roligt upplägg som jag gärna testar igen framöver. :)

I kväll är tv:n nere ockuperad av CL så jag tänker bädda ner mej å kolla på MittKök en stund. ;)

I morron är det lite fredag här hemma, jag är "bara" ledig på torsdag jag, men Martin å barnen är lediga på fredag med så dom tar helg i morron kväll redan. ;)
Härligt med extra familjetid vill jag lova. ;)

Vi hörs igen.
Kram å gonatt! <3

Av Lisa - 12 maj 2015 16:31

Till helgen drar hela familjen Arvidsson till stugan.
Mitt paradis på jorden.

Vi kommer nog inte svettas i hjäl vad det verkar, men det ska inte regna förräns på söndag. ;)

Som jag längtar nu!

Av Lisa - 12 maj 2015 09:53

I dag slår Viggo'n på stort å har med sej följande fruktlåda(ja lådan fick han av mej på Ica i går å blev gudaglad!) till skolan i dag:

Av Lisa - 12 maj 2015 06:42

Min söta rockare! <3

Inledde tisdagen med en Quickfix-yogasession å Viggo verkar nöjd med sin outfit.
Det är tisdag, som aldrig brukar sluta väl, men jag måste säga att dagen börjar toppen! :)

Gomorron på er.
Vad säger ni?
Den bästa tisdagen i år?
Jag är på. ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards