Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Lisa - 14 maj 2015 20:47

Ångesten la sej lite efter träningen å nu är jag mest taggad inför helgens trip! :)
Packningslistan är klar å lugnet har lagt sej över Ekebergslund. :)

I morron bitti ska jag passa på att springa å sen blir det några fjuttiga jobbtimmar innan vi drar till paradiset! ;)

Jag längtar!

Av Lisa - 14 maj 2015 16:55

Nä det är inte samma bild som i morse.
:P

Inte ens samma trappa faktiskt.
Eller kaffe.
Eller nagellack.
:)

Jag har helt ärligt en ganska crappig dag.
Överfylld med ångest å stress.
Inte speciellt upplyftande för någon precis.
Usch, vad fel allt kan kännas alltså.


I vilket fall.
I morron väntar årets första tur till stugan å förhoppningsvis släpper ångesten lite redan efter cirkelträningen i kväll.

Nu ska jag fortsätta med packlistan här lite.
Vi hörs igen! :)

Av Lisa - 14 maj 2015 12:28

Vi tog en tur till Mörrum medan Viggo kalasar! :)

Av Lisa - 14 maj 2015 09:42

Plötsligt händer det.
Leo kom å väckte mej vid halv nio.
Då sov jag som en stock.
Högst ovanligt.
Jag sa ju att jag var trött. :P


Ser ni, ser ni?

Altankaffe, utan strumpor eller skor å faktiskt iklädd vara linne! :)
Snäääälla vädergudar!
Det är så här vi vill ha det nu! :)


Vi är ju då lediga i dag allihopa(jo, det är faktiskt ljuvligt att äntligen få njuta av röda dagar som "alla andra"! ;).
Viggo ska på kalas mellan tolv å två å halv sju tränar jag, men där i mellan har vi no plans at all! :)

Jag tänker bara njuta av mitt kaffe här på trappan, gå in å hämta mina solglasögon å sen va ute så mycket jag bara kan! :)

Ha en fin dag!
Så hörs vi! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards