Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Lisa - 15 maj 2015 19:37

Ni fattar varför jag älskar det här va? ;)

Vi svettas ju inte ihjäl precis, men vi fryser faktiskt inte ihjäl heller. ;)
Sitter faktiskt fortfarande ute.
Har letat upp solen å har filtar runt oss så det går fint! ;)

Viggo å Martin fiskar som sej bör å Leo leker medan morfarn diskar. ;)

Mamma å jag dricker bubbel å fnissar åt ett klockrent reportage i hemmets journal! ;)

Inne sprakar brasan å som sagt, lugnet infann sej så fort vi svängde av från stora vägen.
Jag må älska havet högt, men det här bara så ofattbart bra! ;)

Av Lisa - 15 maj 2015 17:59

Ro i själen.

Stug-premiär 2015.
Jag har längtat sen vi lämnade sista gången i höstas.

Paradiset var det ja! :)

Av Lisa - 15 maj 2015 16:44

Strax innan Tingsryd kläcker Leo ur sej:
"Ni vet att jag bara har min sladd med mej va? Jag hittade inte min surfplatta"

*emojiapan som håller för ögonen*

Soppåsen glömde vi också ta ut.
Men som sagt.
Vi är i allafall på väg.
Å håller tiden gör vi också. ;)

Av Lisa - 15 maj 2015 15:03

Det känns som jag glömt hälften å huvudvärken har smugit sej på.
Men.
Vi. Är. På. Väg.
Till paradiset! :)

Av Lisa - 15 maj 2015 07:26

Tra på trissor alltså.
Jag gjorde det! :)

Mitt tränings-mål för veckan är uppnått.
I morron blir det vilodag(tror nämligen sjön är för kall för mej till å med) i stugan å sen kör vi på igen. :)

Sitter å äter frukost ju nu å när jag är klar ska jag hoppa upp på cykeln å ta mej till jobbet.
Känns väl inte helt motiverat när dom andra är lediga men det är ändå inte så tungt som befarat.

Det tråkigaste är att behöva gå in nu vid åtta å sen inte sätta foten utanför dörren förrän jag ska hem.
Men det ska jag ju ta igen i helgen å va ute hela tiden. ;)

Ha en bra dag!
Så hörs vi sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards