Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Lisa - 16 maj 2015 20:06

I kväll firar vi att lillebror går i fatt mej i ålder i morron! :)

Av Lisa - 16 maj 2015 14:42

Här ligger väl jag i en solstol.
Ännu. ;)

Å inte planerar jag att flytta på mej heller.?;)
För vi har det bra där vi är liksom. ;)

Av Lisa - 16 maj 2015 10:18

Lite drygt två timmar har de spenderat i den där lilla båten. ;)

Sjön håller 15 grader men jag är galet sugen på att bada ändå trots att lufttemperaturen nog är ännu lägre. :P

Vi får se hur det slutar men tills jag bestämt mej stannar jag här i min solstol å läser tidningar! ;)

Av Lisa - 16 maj 2015 07:25

Nattsömnen är som vanligt det enda man kan klaga på här, men nu är natten slut så vi struntar i å älta något! :)

Viggo hann bara slå upp ögonen innan han ville ut å fiska å det är helt ljuvligt om det här blir sommaren när han fastar för en av sin pappas favoritsysselsättningar! :)

Än så länge krigar solen sej i mellan molnen å i dag kommer resten av gänget! ;)


Fram tills dess ska vi äta lite frukost, dricka ett par koppar kaffe å försöka hushålla med de kläder som var nerpackade(jag var stressad, har ett par trosor å en enda långärmad med mej...?! :P)

Livet kan inte bli mycket bättre tror jag.
Hur kyligt det än må vara eller hur kort med sömn man får i hop. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards