Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Lisa - 20 maj 2015 21:01

Jojjomensan.
Med mat i magen drog jag å Viggo'n till Ica å veckohandlade(utan att känna inspiration. Lär bli fler besök denna veckan ja!).

Sen var det sedvanliga kvällsfixet å ovanpå det har jag tagit hand om, vad som visade sej vara, 2,5 kilo rabarber. :)

Tur jag tränade lite i morse i allafall, för nu, när klockan är nio är jag inte så där särskilt sugen faktiskt. :P

Å inte får jag i hop några vettiga tankar heller för den delen.
Därför lägger jag ner det här med bloggandet för i dag å glor lite på tv:n innan sängen i stället. ;)

Kram å gonatt.

(Om ni reagerar på brisen av selfies i detta inlägg kan jag avslöja att telefonminnet är fullt.
Igen.
Så jag kan inte ta någon förrän jag rensat. :P)

Av Lisa - 20 maj 2015 17:15

Huvudvärk, illamående å dödstrött.

Inget som inte lite (hämt-)mat kan råda bot på hoppas jag.

Har liksom en hel massa åtagande jag måste avverka i kväll å det blir en anigens lättare utan huvudvärk å med lite mer energi..!

Av Lisa - 20 maj 2015 06:29

Jag säger som Paolo Roberto gör på instagram: 05:45 yoga! :)

Ingen flashig blid med enhandshandsstående precis, men ändå, morronträning.
Ni får helt enkelt tro mej när jag säger att jag inte bara låg på den där mattan å blundade utan gjorde en kvarts flöde också. :)

För att återgå till Paolo så vidhåller jag än att han inte är någon stor favorit, men man kan lära sej något av alla, han inspirerar mej på sitt eget lilla vis.
:)

I dag laddar jag annars för långdag på jobbet å sen en liten veckohandling.
Inte mycket träningstid i kväll alltså. Men jag säger inte nej om möjligheten dyker upp. :P

Nu ska jag faktiskt steka mej lite äggröra för det är jag sugen på i dag. ;)

Ha en fin onsdag. Så hörs vi! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards