Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Lisa - 21 maj 2015 21:24

Ja.
Var har jag varit kan man undra..?!
Fullt ös-blogglös var det här! ;)

Men nu är jag här igen. ;)

Kvällens sista måste-moment blev en mat i form av omelett(med tomat,basilika å chiliost! :P) å anmälning av barnen till Kalvinknatet.
;)

Den dag har ju då spenderats ute(vädret höll i sej yeej!) på vägga IP där det var Dagcenter cup som gällde! :)
Så galet roligt att jag fick va med! :)

När jag hämtade Leo satte han i gång å tjata om att cykla(eller snarare åka på cykel. han är för bekväm för att bry sej om att lära sej tillräckligt bra för å kunna cykla någon längre strecka...) till stora lekplatsen.
Jag kände mej väl inte jättehågad, men se det hjälpte inte ens att en mormor tittade inom, lekplatsen fick det bli! ;)
Martin hann hem, så han fick den äran att skjutsa den lilla latisen till slutmålet. ;)

När vi kom hem där i från byttes cykel mot bil för grabbarna som körde å hämtade Viggo hos Moa. ;)
Å när dom kom hem körde jag till gymmet.

Krigade mej igenom kvällens pass med ganska kass ork å en massa träningsvärk, men får ändå va nöjd. ;)

I morron är det efterlängtad fredag igen.
Men innan dess ska jag slänga ett öga på Måns konkurrens i Wien. ;)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 21 maj 2015 08:02

Solen strålar å det känns faktiskt ganska varmt med! :)
Hoppas detta vädret håller i sej för jag ska va ute hela dagen i dag! ;)

I kväll ska det tränas cirkel å så måste jag fundera ut någon form av firarmeny till i morron kväll. :P

Ha en bra dag.
Vi hörs igen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards