Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Lisa - 24 maj 2015 21:35

Vi har haft en närainpå perfekt dag.
Den kunde möjligen bara ha toppats med ett bad i sjön å med lite mer sällskap av Viggo så hade lyckostatusen varit maximal.
Viggo har haft världskul på sitt håll, å denna familjekära morsan får acceptera att pojken väljer kompisarna i mellanåt. :)

Du får bjuda på den helt enkelt Stina. :P

Ser ni fyrklövern? :)



Vi har som ni redan vet hängt med Stina å Daniel, hela dagen.
Först sprang vi å grillade i nytorpet.
Sen har vi hängt här hemma, grillat, skrattat å spelat King å 21 på lekplatsen efter maten.
De stannade dessutom ända till nio å vet ni? Jag har inte varit trött på dom en endaste sekund. :P

Jag har bäddat ner mej å tänker somna så smått till lite mat-tv. ;)

Det infinner sej en viss söndagsångest(inget mot nästa söndags känsla kan jag gissa! :/) men jag avslutar veckan med att känna ren å skär lycka. ;)
Den här helgen behövdes verkligen! ;)

Av Lisa - 24 maj 2015 20:03

Vi går all in med söndagshänget
i dag! :)

Sist ut: mästarnas mästare å päronglass från Otto å glassfabriken! ;)

Av Lisa - 24 maj 2015 16:48

Nytorpet å lek med kompisar för både barn å vuxna.
Äntligen lite värme å trädgårdshäng. ;)

Beercan chicken står på grillen å det är verkligen en bättre söndag i dag. ;)

Av Lisa - 24 maj 2015 12:59

5 kilometran i nytorpet på 37 minuter.
Inte det snabbaste jag sprungit kanske, men jag tog mej runt hela å det tycker jag är bra gjort! :)

Nu blir det lite korvgrillning här innan vi fortsätter söndags-myset på hemmaplan. :)

Av Lisa - 24 maj 2015 08:21

Viggo lyckades, hårt kämpande, hålla sej vaken till efter Måns framträdande sen gick han å la sej.
Jag slocknade på soffan strax där efter. Så lite på bidrag 21 sen är det helt blankt fram till halv tolv då Martin väckte mej å jag stapplade upp till sängen.
Å så var det med den saken liksom.
Väldigt typiskt med tanke på utgången, men jag får nöja mej med att läsa om Måns seger i dag. ;)

I dag ska vi äta middag med Stina å Daniel(vi ska grilla. :P) å så ska vi(jag å Stina i allafall) löpa en tur i nytorpet å Viggo skulle leka med en kompis han. ;)

Trivsamma söndags-planer som ni hör.
Men först ut, frukost förståss! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards