Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Lisa - 30 maj 2015 21:38

Hela veckan har de peppar varandra.
"På lördag ska du sova hos mej Leo"
"På lördag ska jag sova hos dej Viggo"

Jag hade väl mina tvivel, men dra på trissor för här ligger väl två brossor å sover i samma säng. :)

Själv får jag lägga mej i en tom säng å lär somna på stört.
3 timmars sömn alltså.
Det går inte å bli redig på det.. :)

Natti natti! ;)

Av Lisa - 30 maj 2015 18:29

Vilken pizza alltså.
Så, så god.
Å så festade vi till det med en massa fanta citron till. :P

Av Lisa - 30 maj 2015 15:18

Jag har varit piggare.
Det medges! :)

Snart kommer lillebror hit å joinar mej å grabbarna!
Martin är i väg på svensexa hela dagen här så vi ska äta... GLUTEN! :P
Hemmagjord pizza(med hemmagjord deg!) å smördegsknyten för att vara mer exakt! :)

Vi ska åka till Ica så fort Gustav kommer å proviantera.
Har en anigens svårt att bestämma mej vad jag vill ha på min pizza faktiskt.
Blev inspirerad på brasseriet i går(pizzorna var klart bäst.), men vi får se vad det blir till slut! :)

Av Lisa - 30 maj 2015 10:51

Åter igen.
Det var en hysteriskt rolig kväll i går. :)

Har spenderat en regnig timme på IP medan barnen tränade fotboll.
Dom sitter å tinar upp i badet medan jag huttrar under mitt täcke.

Trist ruggväder!
Det blir en innedag helt klart.
Film å snacks i sängen hela dagen. :P
Det tackar jag inte precis nej till efter 3 timmars sömn, men jag tycker ändå sommaren kan komma nu!

Av Lisa - 30 maj 2015 07:28

Såhär mina vänner, ser man ut när man ut när man är ute till halv tre på natten vaknat klockan sex...

Jag skulle cyklat hem tidigt var min plan, men det ändrades uppenbarligen i takt med att vinet flödade. :P

Jag hade helt hysteriskt roligt faktiskt.
Först med alla kollegor på brasseriet, å sen på loch ness, där jag inte varit sen jag var arton typ. :)
Det började ös-ös-ösregna precis när vi cyklade hem, men bortsett från det var det en mycket bra kväll! ;)

Det kommer bli en lång dag.
Som inleds med fotboll för grabbarna grus klockan nio.

Så nu.
Nu blir det frukost! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards