Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under maj 2015

Av Lisa - 28 maj 2015 09:14

Frukost på Stinas jobb. :)
(First hotel Carlshamn! :))
Leo åt som aldrig förr å jag med! ;)

Nu är vi mätta å belåtna å redo för våra ärenden i stan. :)

Av Lisa - 28 maj 2015 07:51

Eller ja.
God å god.
Fem i sex(kunde faktiskt sovit till sju!) drämde Viggo näven i strömbrytaren som tänder lampan i sovrumstaket.
Sen var det i gång.
Klädkaoset.
Visst kunde man säkert styrt upp kläderna kvällen innan å sånt pedagogiskt, men jag tvivlar på att det hjälper när det är enbart ett enda par byxor som passar den unga herrn(trots att det finns fler, identiska!) å inte enda tröja är fin nog.

Shit alltså.
Nu har en vad jag skulle kalla, urtvättad hemma-T-shirt å träningsbyxor på sej.
Det får duga liksom.
Hellre det än samma jeans för sjunde dagen i rad å en pyjamaströja i allafall. :P

Jag jobbar ju möte i dag.
Det innebär en förmiddag ledigt å förhoppningsvis tid till en hel del ärenden. ;)

Jag å Leo ska lämna Viggo å sen köra å äta vår frukost på Stinas jobb innan vi drar i gång vår turné av måsten! ;)

Hoppas ni får en fin dag.
Vi hörs!

Av Lisa - 27 maj 2015 21:34

Jag har blivit med klänning.

Expediten på bikbok hittade en prima lösning på "rygg-problemet" i form av ett svart spetslinne som faktiskt ser ut som det lika gärna kunde tillhört klänningen från början. ;)

Hurra å vad skönt att ha det ordnat! ;)

Av Lisa - 27 maj 2015 19:52

Vi tog oss en liten tur till lekplatsen efter maten vi.

I kväll är det Martin som är å tränar ,fotboll(korpen!).
Hade jag vetat det i morse hade jag tagit mej en löprunda redan då men nu lutar det mera åt en extremt tidig kväll för min del å en dag helt utan träning...
Lite trist, men jag orkar inte bege mej ut hur sent som helst. :P

Barnen är duschade å redo dom, å myser lite grann här innan det är läggdags för deras del.

Jag tänkte spana lite i min senaste tidning en minut eller två, innan det är daga för sista rycket här.

Som sagt.
Är extremt trött å har huvudvärk som mycket vettigare blir jag nog inte här i kväll.

I morron ska jag å Leo ut på uppdrag på förmiddagen å sen ska jag jobba möte i några timmar för å sen Motiva-träna lite.

Vi hörs då i stället tror jag bestämt.
Lite piggare å lite mer fokuserade. ;)

Av Lisa - 27 maj 2015 17:37

Någon har haft en toppen-eftermiddag.
;)

Tarap aka Bullerbyn har haft besök av min Viggo medan jag har legat migrändäckad sen jag kom från jobbet...

Nu har jag dock piggat på mej å steker hamburgare för glatta livet. :)

Vi hörs därför om en stund i stället! :)

Av Lisa - 27 maj 2015 07:45

Jahapp.
I dag är jag trött.
Ville helst ligga kvar i sängen å sen bara va hemma å pula.
Tyvärr har jag ingen möjlighet till det utan ska jobba förståss. ;)

Eftermiddagen blir lite annorlunda än vad jag först planerade för Viggo ska leka med kompis så vi skjuter vår planerade stadsrunda till lördag. ;)

Funkar för mej det också. ;)

Hoppas ni får en fin onsdag hörrni.
Vi hörs igen!

Av Lisa - 26 maj 2015 22:46

HIIT max kan va det jobbigaste pass jag gjort i hela mitt liv, men jag överlevde, om än i ett lite väl lågt tempo. :P

Tisdagen är till ända å onsdagen får lov å va lite lugnare tycker jag.
Vi har ett hus under pågående förfall känns det som så när jag å barnen varit i stan å klippt dom ska här plockas undan, det är ett som är säkert! ;)

Nu ska jag sova här.
Gonatt gonatt! ;)

Av Lisa - 26 maj 2015 18:58

Jojjomensan.
Då har stått tårögd å sett min lilla son sjunga groupie i uppträdet på förskolan å sen gått tipsrunda å fikat på förskolans trivselkväll.

Ska strax hasta vidare för å träna men måste ju bjuda på en selfie-of-the-day. ;)
Eller ja, vi är ju två så det är mera en groupie faktiskt.
:)

Mini-Astrid å jag var ju tvungna att posa lite tillsammans när vi träffades i eftermiddags . ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards