Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Lisa - 5 juli 2015 22:00

Ja, det kan man säga.
En djup njutnings-suck över denna dagen! :)
Semestern levererar just nu! :)

Först Kollevik å en massa havsbad å skratt å sen nästan direkt ut på boön.
Där skrämde vår galna klan bort de allra flesta som dröjt sej kvar å grillade, badade å kastade macka till strax efter åtta! :)

På hemväg från boön stannade vi till på Ica för å proviantera inför morrondagens utflykt.
Då går nämligen passaten österut med Ölands djurpark som mål! :)

Martin står å steker pannkakor i detta nu å det sista barnen gjorde innan de somnade var att kolla kartan över parken å sen ropa: "vem längtar till i morron?" Från sina sängar när vi sagt gonatt! :)

Hoppas livet är snällt mot er också! <3
Vi hörs i morron! :)

Av Lisa - 5 juli 2015 17:24

Här snackar vi semester-feeling.
Efter en heldag i Kollevik har vi förflyttat oss till boön där vi äter middag i hop med gänget i kväll. ;)

Av Lisa - 5 juli 2015 08:18

Hej å hallå hörrni.
Nu är jag människa igen! ;)
Jag däckade tidigt i går men har sovit oroligt som tusan.
Soleksem, myggbett å värmechock biter tydligen inte ens den extrema tröttheten på. :P

I dag kör vi på en söndag vid havet.
Kollevik är tanken att vi ska hänga i mellan körningar till kalas å kattkaos.

Jojjomensan. Med vår katt-otur blir ni väl inte ens förvånade när jag säger att Sookie smet ut vid ett obevakat ögonblick å har inte synts till sen dess.
Det är ju hopplöst. :(
Barnen är förståss jätteledsna men jag håller fortfarande tummarna att hon dyker upp igen...
Så ser ni en extremt rädd liten svart katt här i våra kvarter så vet ni vad hon hör hemma...

Nu blir det frukost(tidigare än på hela semestern ja, Martin är hemma. :P) sen ska vi se om vi lyckas styra upp dagen här! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards