Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Lisa - 9 juli 2015 19:02

Glögg.

Fiske.

Gummibåten.

Smultron.

Världens sötaste Leo å goda fiskpaket.

Å den obligatorisk vin-mot-sjön-bilden! ;)

Jo.
Vi har det bra.
Om någon tvivlat på det! :)

Av Lisa - 9 juli 2015 14:17

Framme! :)

Ja, jag har fleccetröja men det regnar i allafall inte! :)

Av Lisa - 9 juli 2015 11:34

Inpackade i bilen genom ösregn på 29:an med kofferten full av flytvästar, fiskespön å varma kläder! :)

Det blir stugan ändå. :)
Sånt här väder är mer regel än undantag under våra vistelser där i paradiset så man kan säg att vi har vanan inne. ;)

Lite skogsluft å lugn.
Det är alltid välbehövligt! ;)

Av Lisa - 9 juli 2015 08:48

Det vore inte så dumt med träningsbilder i stället för matbild.
Men.
Här är gårdagens efterrätt.
På en onsdag?!
Rätt onödigt när man sannerligen behövt sluta upp med okynnesunnandet men det var gott.

Jag vispad bara i hop marscapone(funkar med philadelphiaost med) med lemoncurd å varvar krämen med skivade jordgubbar å krossade maränger.
Sen toppas glaset med vispad grädde. ;)

I dag dricker jag faktiskt kaffe i en fåtölj(för kallt ute!) innan frukost. ;)
Martin å Viggo drog till bilprovningen innan jag orkade masa mej upp å vi ska äta ordentligt när dom kommer tillbaka så jag har en god stund på mej dessutom. ;)
Har sällskap av världens suraste snart-femåring i fåtöljen jämte, han har vaknat på fel sida å fräser åt det mesta jag säger.
Fruktansvärt trist faktiskt, å då särskilt när det där humöret envist hänger med för typ femte dagen i rad..

Vi hade ju planer på stugan i dag, men jag vet inte..
Klart.se lovar regn å blåst å då är det inte så särskilt mysigt.
Men jag är kluven.
Var där senast i maj å jag längtar i hjäl så det kan hända att vi kör upp å stannar till i morron bara..
Får ringa å kolla läget å kolla med grabbarna här hur dom känner. ;)

I vilket fall så hörs vi igen lite senare.
Gomorron å kram på er! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards