Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Lisa - 19 juli 2015 22:53

Efter att ha avnjutit veckans avsnitt av Ernst säger jag gonatt.
:)

En ny, oplanerad(hur skönt?!) vecka stundar! ;)
Vi hörs i morron!
Kram å hej.

Av Lisa - 19 juli 2015 15:21

Fick napp på Facebook å kunde köpa mej en ny heatlotion i dag. ;)

Förhoppningsvis ska det lindra mina nästintill olidligt värkande benhinnor lite..! ;)

Av Lisa - 19 juli 2015 13:48

I dag njuter jag av tanken på att vi har två alldeles oplanerade semesterveckor framför oss! :)

Varje ledig minut tillsammans med familjen är värd att fira.

Å just i dag gör vi det(firar alltså)med att testa "det senaste" inom mattrenden nämligen "beercan burgers"

Kan bli riktigt gott med ugnsrostad potatis å aioli till. ;)

Av Lisa - 19 juli 2015 09:57

Vad ska man säga?
Världsfest i går men aptråkigt på stan.

Vi spelade brännboll å drack ur urinmuggar å hade hysteriskt roligt hos Henke å Sanna.
Sen cyklade vi till stan å alla splittrades upp.
Vi åt, drack en öl å cyklade hem igen.
Inte en människa jag kände bland alla miljoner i vimlet å bara meningslöst.
Att man aldrig lär sej det? :)

Dagen i dag blir väl ganska långsam tänker jag. Är trött till tusen, men mår prima för övrigt! :)

Hur mår ni?
Vi hörs om en stund!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards