Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Lisa - 28 juli 2015 20:27

Stina jobbar i kväll.
Ändå.
Jag har tränat 55 minuter HIIT.
Ensam! :)

Sen att instruktören var mer intresserad av varförStina inte var där än att jag faktiskt var där å att passet kostade mej 40 kronor extra pga hemma-glömd vattenflaska det kan kvitta.

Jag var där.
Å jag krigade.
Det är huvudsaken! ;)

Av Lisa - 28 juli 2015 15:50

Viggo ringde sin mormor i förmiddags å frågade om han å brorsan fick komma dit å leka en stund.
Sagt å gjort körde vi upp å lämnade dem med inställningen att på sin höjd köra till Ica under tiden.

Men sen kom jag på att det skulle varit trevligt med någon form av citrusträd i växthuset så vi körde till Mörrum.
Till ljungsleds plantskola som ni sett.
Ett litet clementinträd blev inhandlat å sen sms:ade Stina så vi mötte upp henne å Daniel å tog en lunch på Kungsforsen.

Himla trevligt att träffa dem även fast själva resturangupplevelsen var någon höjdare alls.
Jag hade förhoppningar men buffén var ingen hit alls å inte servicen heller.
Synd, för hela den här staden hade behövt fler vettiga matställen..

Nu är vi hemma igen här, å ska laga biffar till middag innan jag masar min arma kropp till gymmet(GRIT i går. Känns i dag. :P) igen. :)

Hej så länge nu, see you later! :)

Av Lisa - 28 juli 2015 12:18

Hepp, hepp så blev vi med ett clementinträd. ;)

Av Lisa - 28 juli 2015 09:18

Här inleddes dagen med ljusshow i sovrummet. ;)

Ganska trivsamt får jag säga. ;)

Dagen i dag är utan planer men om regnet håller sej undan måste jag ut.
Känns som vi varit instängda på tok för länge nu!
Plockar blåbär gör ju varenda människa för tillfället så det kanske vi med skulle passa på å göra. ;)

Vad hittar ni på? Har ni börjat jobba igen eller har ni något spännande på gång?
Vore skoj med en rad eller två från er där ute, ni som är rekordmånga nuförtiden. ;)

Nu blir det frukost!
Vi hörs snart igen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards