Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Lisa - 4 augusti 2015 20:20

Två dagar in i "hösten" å jag är redan rädd för hur lite tiden räcker till å hur snabbt det märks att en massa timmar spenderas på jobbet..!

Jag har sovit som en kratta i natt å haft huvudvärk under dagen men kvällen vägdes upp av ett kvällsdopp å peppade kids.

I morron är det dags för fritids å dagis igen.
Barnen är taggade å positivt inställda so far, men jag räknar med en lite stressigare morron ändå.

Vi hörs då.
Är för trött för att knåpa i hop något mer givande än detta faktiskt.

Kram
Å
Gonatt!

Av Lisa - 4 augusti 2015 15:17

Ett å ett halvt dygn utan de här två pratkvarnarna är alldeles för lång tid!

Dom har haft det toppen å är äntligen hemma.

Viggo å Leo.
Det bästa som nånsin hänt!

Av Lisa - 4 augusti 2015 07:21

Jag tänker som så, att om sommaren äntligen kommer nu, då vill i allafall inte jag stänga in mej på gymmet på kvällarna...

Så, morronträning it is! :)

I dag är det då back to work på min tisdag-fredag-arbetsplats också.
Sitter ensam vid frukostbordet(eller ja, Ernst är här å tigger loss med såklart. :P) å avundas barnen som ska åka ut på havet med mormorn å morfarn i dag.
Tänk vilken lyx att få avsluta sitt sommarlov såhär? :)

Jag är rätt nöjd ändå, för även om det känns mer än ironiskt att sommaren infinner sej prick å precis när mina sex lediga veckor tar slut, ser jag hellre att solen visar sej nu än inte alls.
Vi får se till att utnyttja kvällarna till fullo helt enkelt. :)

Ha en bra dag.
Så hörs vi eftermiddag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards