Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Lisa - 9 augusti 2015 21:29

Det blev visst inte så värst mycket blogg i dag heller.

Sorry hörrni.

Vi har haft en magisk söndag faktiskt.
Stannade på boön till runt två.
Solade å badade för glatta livet.
Jag älskar det!
Att vi liksom fick en sommar ändå.
Å havet just nu, perfekt temperatur.
;)


När vi kom hem kollade Martin å Daniel lite på fotboll sen joinade Stina efter jobbet å då åt vi Texas chili å natchostallrik tills det sprutade ut öronen å vi(läs;jag) fick imma på glasögonen å blev tvugna att ta ett dopp i barnens pool. :P

Ungefär en timme efter matorgien till söndagsmiddag var det dags å upp till bevis med den planerade löpturen.

Alltså allvarligt talat...?
Femhundra grader ute å stockamätt.

Hur det gick?

Jag fick pausa å gå i två omgångar å utan Stina hade jag inte genomfört det.
Men den dåren vände de två gångerna jag halkade efter som mest å hämtade upp mej...
Å som ni ser, jag tog mej i mål på nästan 5 km å en ganska hyfsad tid ändå. ;)

Belöningen låg i ett dopp i sjön, där mamma å pappa var med barnen medan Daniel å Martin sprang varvet runt badplatsen. ;)

När vi kom hem från kvällsdoppet var det läggdags för kidsen å nu sover dem medan vi andra förbereder oss mentalt för en ny arbetsvecka.
Å inte vilken vecka som helst heller utan just den veckan som avslutas med TheWedding! :)
Jag tror mej ha allt under kontroll, men det börjar kännas lite pirrigt nu ändå. :)

Nu ska jag ordna lite med kvällssysslorna, sen är det bedtime! :)

Vi hörs i morron.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 9 augusti 2015 11:19

Boön.
Inte så dumt i dag alls. :)

Av Lisa - 9 augusti 2015 08:22

Kaffe på trappan denna morron..?! :)

Det har inte hänt för ofta denna sommaren det..!
Men plötsligt händer det, å det verkar bli fint väder redan från start i dag.

Jag slocknade strax efter tio i går kväll.
Är så himla uttröttad.
Tycker det borde va precis tvärtom..?
När det är helg å allt å man nyss haft semester?


Maja har sovit hos Viggo i natt.
De hade lite svårt å somna i går kväll(men sen var det ju typ 100 grader med) men sen har de sovit prima tycker jag! ;)

Vi ska snart äta lite frukost sen packar vi troligtvis in barnaskaran i bilen å drar till havet! :D
Det lutar åt boön för håvning av tångräkor å klipp-bad! :)

I eftermiddag sen har vi prima planer med våra närmaste följeslagare.
Löpning(jag ska spräcka veckomålet som är 10km! :P) å söndagsmiddag å så var det visst någon fotboll med..?! ;)

I vilket fall, jag hoppas vi hörs lite mer frekvent denna söndag, för jag märker att jag verkligen slöat till mej med bloggandet på sistone.

Kram å hej så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards