Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Lisa - 13 augusti 2015 20:51

Har spenderat kvällen i Mörrum där vi firat stundande ankomst av bebis. :)

Vi har ätit kakor för glatta livet.
Å så har jag svettats halvt i hjäl också för säkerhets skulle.
Jag å värme alltså.
Det är nog det jag är mest nervös över inför lördag.
Att jag ska få värme-panik någonstans där mitt i allt...
*vettstämd emoji*

På tal om det jobbar jag med sista rycket nu.
Dvs står i högklackat på altanen å målar skylt.

:)

Så.
Jag ber om att få återkomma.
När mer tid finns. ;)

En bebis som redan är född var absolut bäst dressad för friande i dag. :)
(Jag drog på mej lite deo men åkte praktiskt taget direkt från sjön. :P)

Av Lisa - 13 augusti 2015 14:40

Vi äter mellanmål
(god ölkorv å lite nötter å keso för min del, visar sen! :))
å spenderar resten av eftermiddagen vid långasjön! :)

Sista andningspausen innan lördag! ;)
Bara en dag kvar nu!
Jag är så pepp! :)

Av Lisa - 13 augusti 2015 08:47

Har ni någon gång funderat på om väckarklockan i mobil ringer vid batteridöd..?

Då kan jag upplysta er om att det gör den i-n-t-e!
Insåg fakta 7.38 å fick fart upp.
Tur barnen var vakna å att vi jobbar med marginaler i det här hemmet.
Men det blev inte precis den njurarna morron jag hade tänkt. ;)

Så startar vi alltså dagen.
Med en bortsnillad halvtimme å stressmage(igen!).

Gomorron på er! ;)

Vi hörs senare! :)

En pojke som leker med dinos.
Det här har ni väl aldrig sett innan?
;)
Leo tar det med ro som synes! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards