Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Lisa - 17 augusti 2015 21:26

Vad ska jag säga..?
Har jobbat, hämtat barn, lagat middag å badat i sjön.
Mycket mer hinns inte med på måndagar.

Viggo's pingis började egentligen med i kväll, men ingen kände sej särskilt redo för å stressa dit så vi sköt upp höst-premiären till nästa vecka. :)

Han verkade nöjd med första skoldagen i ettan Viggo'n.
Å jag tycker det ska bli så spännande å följa honom under det här kommande skolåret.
Tänk vad han kommer lära sej mycket! ;)

Jag är tröttare än tröttast å ska banne mej bädda ner mej i det närmsta här.
Kanske kollar jag lite på Glee men mer troligt är det att jag släcker direkt. :)

Hoppas ni mår bra. <3
Vi hörd i morron!
Kram å gonatt!

Av Lisa - 17 augusti 2015 18:24

Av den här dagen. ;)

Å kanske av sommaren med? ;)

Av Lisa - 17 augusti 2015 06:44

Somnade innan klockan nio i går kväll men vaknade ändå kände mej fullkomligt utmattad i morse.

Såklart egentligen.
Nu är det jag varit uppvarvad för så länge är ju helt plötsligt över å då kommer tröttheten som en smocka.

Jag blir fortfarande helt varm i magen av glädje när jag tänker på lördagens minnen.
Å allra gladast är jag nog att jag lyckades njuta av stunderna redan där å då, något jag brukar ha så svårt för.
Jag brukar mer känna glädjen sen när saker lagt sej lite.

Jag sätter upp ett mål för veckan denna måndags-morron å det är faktist att vila upp mej.
Måstena finns kvar å ingen gynnas om jag stressar in i hösten utan jag ska försöka satsa på å vila upp mej lite grann nu när bröllopet är över. :)
Får se hur det går, men mål får man som sagt ha åtminstone. ;)

I dag börjar en ny tid hos oss.
Viggo börjar ettan, den "riktiga skolan" å framöver ska vi få följa ett barn som ska lära sej läsa å skriva å räkna. :)

Spännande värre. ;)

Nu ska jag fixa i hop lite frukost.

Vi hörs senare. ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards