Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Lisa - 18 augusti 2015 20:43

Har jag sagt att vi var på ett magiskt bröllop i helgen? :P

Bortsätt från fortsatt eufori kring det där bröllopet med efterföljande brakfest känner jag mej ganska tom just nu.

Tom på ord å tom på energi.

Jag ger det denna veckan å försöker vila, sen får det va nog.

Tills dess får ni hålla till godo med energi-topparna å hålla tummarna att jag snart är tillbaka på banan!

Av Lisa - 18 augusti 2015 18:22

En powernap, en middag, ett sjö-dopp å ett nytt hårband senare så är jag mycket piggare igen. ;)

Å redo för en runda till gymmet.
HIIT står på agendan! ;)

Har inte tränat alls på en vecka så det lär gå tröööögt.
Men sen kanske det kan flyta på resten av veckan?
För hur osugen man än så blir man verkligen piggare av det! ;)

Jahapp.
Då kör vi! ;)

Av Lisa - 18 augusti 2015 15:18

Usch.
I dag mår jag inge vidare.
Trött, håglös å ångestfylld.

Jag blir så ledsen å vill ha min energi tillbaka.

Är inte sugen på å göra någonting alls.
Inte ens köra å bada...?! ;(
Då är det illa...


Ska försöka vila en stund å sen hoppas jag det känns lite bättre..

Av Lisa - 18 augusti 2015 07:07

Vaknade(av Martins klocka tack å liv. min mobil vad död. igen!) med olustiga höstkänslor.
Martin säger att sommaren inte är slut på långa vägar, men i dag känns hösten väldigt nära.
Viggo å Leo har hållt på å småtjafsat sen de vaknade å jag är fortfarande dödligt trött.

Låter kul å upplyftande va?
Not.
Men jag jobbar på att piggna till å på att leva i nuet så får vi hoppas att ger energin ett uppsving. ;)

I dag är det tisdag å det får va som det är.
Ibland är man bara trött liksom å då finns det ingen annan råd än å lugna ner tempot..!

Ha en bra dag.
Så hörs vi! ;)

Viggo har sina nya skor i dag.
Han är så nöjd med både dem å jackan. ;)
Kul när det blir fullträffar! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards