Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Lisa - 20 augusti 2015 21:37


Använt dagen väl ändå om jag får säga det själv.
;)

Har badat, tränat, handlat å ätit.

Det får dock bli allt.
Nu säger jag gonatt! ;)

Av Lisa - 20 augusti 2015 14:59

Post-semester-svacka.
Får jag inte det ungefär nu varje år..?

I dag kämpat jag det hårdaste jag bara kan mot en ångest som bara ökat allt eftersom veckan gått.

Det är tröttsamt, å jag vet att jag har det bra, men ibland mår jag såhär ändå.

I vilket fall hoppas jag(i dag igen!) att det vänder nu å gör mitt bästa för å skölja bort olusten i sjön.

Hämtade barnen tidigt, å efter att ha fått vända hem efter min baddräkt stationerade vi oss vid en väldigt gles stand.
Om folk har tröttnat på å bada nu eller om alla jobbar det låter jag var osagt, men jag personligen kommer aldrig klara mej utan svalkan så länge värmen hänger i. Vare sej jag har tröttnat eller ej. :P

Vi hörs lite senare sen.
Med gladare tillrop i hope! :)

Av Lisa - 20 augusti 2015 06:59

Nu börjar jag bli riktigt trött på det här alltså.
80% batteri i går kväll å ändå, stendöd telefon i morse å alltså ingen väckning..!
Nu är ju tack å lov de andra uppe å det handlar bara om missade fem-tio minuter eller så, men att vakna med ett ryck varje morron å kolla på klockan å fatta att man är sen är ändå inte särskilt trivsamt..

I dag är det torsdag å jag får erkänna att jag inte känner mej särskilt pigg å glad i dag heller.
Energibristen de senaste dagarna har gjort att jag skubbat för mycket från måsten, som å handla tex så kylen ekar rejält tom.

Jag vet egentligen inte vad man blir tröttast av?
Att inte göra sånt man borde/måste eller av att göra allt? :P

Handlingen får jag ta tag i dag i allafall det är ett som är säkert.
Utöver det ska jag masa mej på cirkel på Motiva å förhoppningvis bada lite med. ;)

Jag slutar tidigt å har jag lite tur kanske jag är piggare sen! ;)

Hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards