Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av Lisa - 23 augusti 2015 21:18

Äntligen hemma på Ekebergslunden.
Avduschad å nerbäddad i rena lakan.

Nu ska jag sova gott, ända tills klockan ringer in en ny vecka i morron bitti.

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 23 augusti 2015 17:28

Ett besök hos farmor å ett snabbt stopp på A6 senare är vi på hemväg igen.

Trötta som zombies införskaffade vi oss en varsin kudde på ikea, fast helt ärligt var de inte ett dugg sköna! :P

A6 var för övrigt en besvikelse överlag i dag.
Hittade bara lite påfyllning till förråden på body shop å åkte därifrån utan varken trosor(helt slut i min storlek) eller skosnören åt Viggo.
Inte ens frappen på espressohouse var vidare god. :/

Ikea leverade dock det jag behövde(plus den där karaffen alla vill ha! *klapp klapp*) så helt missnöjd är jag ändå inte med shoppingen. :)

Nu sitter jag å räknar ner streckan till Värnamo där vi ska stanna å frossa kolhydrater på MAX. ;P

Vi hörs hemma sen!
Kram så länge!

Av Lisa - 23 augusti 2015 10:27

Bästa, bästa ögonkrämen.
Älskar! ;)

Lite för lite timmar på sömnkontot som får räddas upp med ovanseende kräm.
;)
Jag skrattar ännu åt gårdagens okrönta partykung å tackar alla inblandade för en bra kräftskiva i går! ;)

Mamma, pappa, Stina å jag är nu på väg till Jönköping för å hälsa på farmor.

Vi hörs under dagen.
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards