Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Lisa - 27 augusti 2015 21:18

Vi fick ju i halv panik beställa ett par nya gympadojjor åt Viggo.
(Superfina. Ni ska få se! :))
Men vet ni?
När Martin hämtade dem på reptil i kväll hade han två paket med sej..! ;)

Taaadaaa! ;)
The shoes off my dreams.
På mina fötter! :D
Jag blev så himla glad.
Fatta hur underbara?!
Det kommer göra mina mornar framöver, det måste ju va omöjligt å va sur eller trött när man tittar ner å ser prickar. ;)

Stina å Gustav har ju sällskapat med oss här i kväll. Alltid härligt å få ha dem i huset tycker jag, även fast här var mer kaos å levande än vanligt med övertrötta å stimmiga barn som antingen surade eller flippade.

Har bäddat ner mej å hoppas kunna sova bort den där sabla huvudvärken(varje dag denna veckan!) å va utvilad inför morrondagens jobb följt av en lång bilfärd!
Kram å gonatt!
Vi hörs i morron!

Av Lisa - 27 augusti 2015 19:18

Pizza-koma med de här sötnosarna! <3

Fredag på en torsdag.
Inte så dumt det inte. ;)

Av Lisa - 27 augusti 2015 14:22

Det verkar lovande inför helgen! :)

I dagens asarum är det en anigens tråkigare.
Regn å så pass mörkt att jag har tänt ljus lite här å var i huset.
Hösten är gör sitt intåg, det är ett som är säkert.

Höstkänslor innebär nästintill alltid någon form av göra-om-hemma-sug för min del.
Just för tillfället är drömmen en mer organiserad hall.
Jag vill ha en ny byrå(en vit!) å något snyggt ställe att lägga räkningar å annat som just nu överbelamrar en köksbänk.
Vi får se hur det slutar, men det hade nog gynnat hela familjen å mötas av en hall son inte skriker stress! när man kommer hem.

Vi har varit hemma en stund redan å försöker väl mest mota huvudvärk(alltid känns det som!) å planera vad vi ska äta i helgen å vad jag ska handla tills dess å tills i kväll.

Vi kör på syskonhäng å hemmagjord pizza å låtsas att det är fredag redan i kväll. ;)

Vi hörs om en stund.
Kram å hej!

Av Lisa - 27 augusti 2015 07:10

Träning, dusch å sen frukost.
Nu är det dags å dra! ;)

Då kickar vi i gång denna dagen på allvar.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards