Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av Lisa - 28 augusti 2015 21:28

Det gick fint å köra.
*klapp på axeln till mej*

Nu tar vi fredag här i skogen! :)
Trevlig helg på er! ;P

Av Lisa - 28 augusti 2015 15:18

Visst blir man glad när man ser dom? :D

Finaste skorna jag nånsin ägt, helt klart! ;)

Vi håller som bäst på å packar allt möjligt å omöjligt som man kan tänkas behöva ha med sej till en helg i stugan.

Min vision är att läsa min nya bok i hängmattan å njuta av lugn å varma höstvindar.

Sen att verkligheten kan tänkas bjuda på ösregn, mygg å barn som ständigt vill åka båt/gå i skog/spela badminton osv det känns helt okej det med! ;)

Så här pepp är Leo.
Både på å åka å på kläder han fick av min kollega. ;)

Jag är mindre pepp på det faktum att jag ska köra bil så himla långt men det får jag komma över helt enkelt! ;)

Vi hörs från skogen sen.
(Om min surf räcker. :P)
Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 28 augusti 2015 07:10

Fredag firas bäst med favorit-ögonskugga! ;)

Turkost i mitt hjärta! <3

Nu har dock påsarna under ögonen hängt med tyngdlagen å dragit sej ännu längre ner å mascaran suddats av brännande tårar.
Barnen bråkar här som vanligt å jag är så förbannat trött på allt som ska krångla om mornarna(det ena dummare än det andra med) å hur lugn jag än är å hur orimliga saker jag än hittar lösningar på så tar skriken å gnällen å lipandet aldrig nånsin slut.

Jag är desperat nu. Helt totalt slut.
Som jag hatar det här. :(

Nu är det dags å hälla ut det kalla kaffet å smootien som katten slickat i å bege oss.

Håll tummarna för en lugn helg nu.
Vi hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards