Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Lisa - 2 september 2015 17:57

Myyys på restaurang i kväll! :)
Köpmannagården hamnade vi visst på! :)

Inte mitt första val av ställe, men här fanns pasta till Leo(allt för å undvika blodsockerfall. :/) så det får duga! :)

Å som sagt.
Mysfaktor är det oavsett matutbudet! :)

Av Lisa - 2 september 2015 12:25

Städa kylskåp å tro att det är yttre kaos som påverkar.
Hjälper föga förståss, men jag tror aldrig kylen varit så ren.
(Eller tom!?!)
;D

Jag kan erkänna att jag fyllt ofärgat glas-facket i soptunnan å att vi hade tre purjolökar i gömmorna.
Tänk vad skönt om man kunde hålla på denna ordningen lite nu? :)

Av Lisa - 2 september 2015 10:54

Seriöst.
Jag orkar inte.

Jag vet varken ut eller in.
Jag kämpar å sluter för att alla ska må bra.
Barnen förståss.
(Stackars dom alltså. De kommer få lida för sin barndom hela livet känns det som. :()
Men också Martin.
Å jag själv.

Men hur å vad jag än gör slutar det alltid med flera steg tillbaka.
Det har varat länge nu det här å jag vill inte mer.
Jag vill vända.
Men vet inte hur.

Av Lisa - 2 september 2015 07:05

Sista vabdagen på evigheter,i hope!

Dricker en skvätt kaffe innan. Jag ska duka fram frukosten.
Känner mej matt å stressad i dag, men hoppas det lägger sej under dagen...

Har väl inga större visioner i dag faktiskt.
Mer än å försöka underhålla en galet rastlös Leo kanske möjligen storstäda i kylskåpet! ;)

Mitt bästa Ernst-citat.
Vad ska vi med alla insprade minuter till å vart tar de egentligen vägen?
Jag hann faktiskt en hel massa i går, men listan är fortfarande lång.
Hur kan den alltid bli det?!

I vilket fall.

Same old, same old.
Jag måste läsa lite i min bok i dag å hoppas det hjälper mej..!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards