Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Lisa - 8 september 2015 21:07

På torsdag blir vår minsta 5 år! <3

Av Lisa - 8 september 2015 20:21

Var inne på Lindex på lunchen i går å köpte ett par presenter till Leo (å Alice!).
Så mycket fint de här just nu.
Kunde köpt allt till bebisar å så förälskade jag mej i den här västen:

Tror ni jag kan övertala något av barnen att denne måste ha en röd väst nu till hösten? ;)

Av Lisa - 8 september 2015 19:29

Jajjemensan.

Tappat plånboken(å fått tillbaka den. :P) på Ica, ätit lite hämtmat å försökt locka tillbaka spöket in nu till kvällen.
Det var min eftermiddag det.
;)

Det rullar på som man brukar säga.
;)

Av Lisa - 8 september 2015 16:08

Snacka om å somna sittande! ;)

Av Lisa - 8 september 2015 07:00

Björnbärs-Smootie till frukost i dag! :P

I dag har vi en hett efterlängtad tisdag.
Det är nämligen äntligen dags för Leos absoluta bästa vän att komma till förskolan efter att ha haft semester å fått en lillasyster.
Leo har längtat i hjäl sej i princip, men i dag kommer han äntligen, Isak! :)

Själv ska jag ägna mej åt något inte fullt så efterlängtat nämligen lämna in bilen på verkstad för felsökning.
Den har betett sej märkligt länge så vi får se vad de hittar för (stort, dyrt!?!) fel...

Sookie har hållt sej i gillestugan hela natten vad det verkar.
Vi har burit fram henne nu på morronen men hon gömmer sej igen.
Min tanke är att hon måste få gå ut igen, så när hon visar sej vid dörren, i sitt nya lila halsband, då öppnar jag.
Kan hon veta vart hon bor efter så lång tid ute, då kommer hon ju tillbaka. Kanske redan i kväll. :)

Ha en bra dag!
Kram å hej så länge! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards